sobota 22. ledna 2011

11. etapa Lysacupu - hotel Bezruč


Další sobota byla ve znamení zimního běžeckého poháru na Lysou horu - Lysacup. Tentokrát se startovalo od hotelu Bezruč, kde se sešlo asi 170 běžců. Děvčata startovala s minutovým předstihem. Po minutce se do pohybu dala smečka chlapů, které na trať poslal Beskydský dědek prásknutím svého pytlíku. Myslím tím pytlík od svačiny. V poli běžců se objevili i tři Pepáci. Radim, Pepík, Lukáš a fotografka Inka čekala s foťákem na vrcholu. Takže dobrá zpráva, fotky budou! Od startu jsme já a Radim běželi spolu a vydrželo nám to až do cíle. Tato spolupráce nám přinesla přibližně kolem 110 místa. Pro mě dobrý, vzhledem k tomu, že jsem se od Silvestra flákal. Radima tato etapa nijak nemotivovala na lepší umístění, ikdyž víme, že má na víc. Příště z Ostravice to bude určitě pro něj zajímavější. Pepík po krátké přestávce způsobené vyhozením ramenního kloubu bojoval hlavně se sjezdovkou, kde to pekelně klouzalo.
Na vrcholu jsme se dlouho nezdržovali a upalovali jsme do svých vyhřátých domovů. Tímto chci poděkovat Vaškovi Vilhelmovi za jeho ochotu mě vzít autem zpět do Místku. Věřím, že výsledky budou ještě dnes večer nebo zítra ráno.
Příští týden, jak už jsem avizoval, nás čeká Ostravice hřiště. Přežijte ve zdraví tento týden a v sobotu se na startu uvidíme.
Předem se omlouvám, ale fotky budou až v neděli večer nebo v pondělí dopoledne.

Žádné komentáře:

Okomentovat