pondělí 27. června 2011

Lída + Rosťa in the act...


V uplynulém týdnu nám proběhly další dva závody do MBP. Ve středu při ostravském Běhu olympijského dne se v téměř tropickém počasí sešlo přes 120 účastníků, jimž podle očekávání kralovalo duo Bitala - Kolich mužské části a Pastorová - Esentiérová v kategorii žen. Naše barvy zde velice srdnatě hájil Rosťa Trávníček, který si kromě dalších důležitých bodů do pohárů může připsat i skalp Aleše Veličky. Konečně máme oficiálně své zastoupení na silnici i v kategorii žen. První bramborovou příčku si v barvách PT vybojovala naše Lidka Šokalová, která je po olomouckém 1/2M, kde díky své vodičské úloze nemohla ukázat svou aktuální formu nabuzená a na 3. místo vítězky kategorie z Olomouce pubošky Danuš ji moc nechybělo... Kromě spousty detailů mě v tomto závodě nejvíc zaujal výkon Libora Bednarze, který pokud mu vydrží zdraví bude mým černým koněm pro podzimní části závodů.

V sobotu, v kolizi s několika jinými běžeckými akcemi se ve své obnovené premiéře v Kopřivnici odběhla Korida Žorže Harašty. Účast na pohárové poměry bohužel nebyla podle očekávání, ale na druhou stranu z úst těch, kteří do města Tatrovky dorazili jsem slyšel jen samé superlativy. Ostatně jako na všechny další akce pořádané tímto propagátorem běhu i dobré nálady... Zde si celkově ještě o jednu příčku polepšil propagátor vždy hladce oholené tváře karvinský Rosťa Kolich, kterému v "býčí aréně" dokázal konkurovat jen Dan Šindelek a celkově třetí místo obsadil, po olomouckém osobáku a podle televizního záznamu z tohoto závodu vodič Petry Kamínkové, její skoro jmenovec Petr Karkoška. Ženám při neúčasti Petry a Adély kralovala sympatická mamča ze Šenova Ivka Zbořilová, která si na pokoření v pořadí druhé Dariny Krausové vymyslela jednoduchou taktiku - tratí prolétnou v osobním rekordu - a ono to fungovalo... Naše želízka v ohni byla ve stejném složení jako při ostravském zápolení : Lidka další brambora ( tuto příčku obsadila již minulý týden v Olomouci - tam ovšem měla minimálně na stříbro ) a Rosťa pro mě zatím z nezjištěných příčin závod nedokončil.

1 komentář:

  1. Závod jsem nedokončil,protože 1,5km před cílem mě ostře píchlo v zadním stehenním svalu.Dokulhat pomalu do cíle by asi šlo,ale minulý rok mi stalo totéž s lýtkem a statečně jsem ,,doklusal" půlmaraton v Hrabové - odměnou mi byly téměř 3-měsíční potíže při běhu.Takže si zatím dávám krátkou pauzu od běhu a budu doufat,že se dám do pořádku na běh Karvinou.
    Rosťa T.

    OdpovědětVymazat