sobota 10. března 2012

Kobeřická dvacítka

Už jen hodiny nás dělí od startu Kobeřické dvacítky. Od listopadové Hornické desítky to bude můj první silniční závod. V průběhu zimy jsem si užíval krásy a specifika běhání v horském terénu v rámci Lysacupu a říkal jsem si, že se mi na silnici ani nebude chtít. Ale všechno je jinak. LC je na devět měsíců za námi a já se už moc těším na zítřek a setkání se svými běžeckými kamarády.

Překonal jsem dvouměsíční treninkovou krizi a díky nově nabyté motivaci doufám, že zdraví bude sloužit a v den D dokážu běžet rychle jako nikdy před tím...:). Do té doby mi bude bohatě stačit běh pro radost.

Na startu zítřejšího závodu v barvách PepaTeamu by měla být početná sestava. Kromě Rosti Trávnička by měl nastoupit i Dan Šindelek, který v rámci vyhlášení MBP 2011 převezme cenu pro vítěze kategorie B a zároveň za 3.místo v absolutním pořadí. Stejného úspěchu ve své kategorii dosáhla i Lída Šokalová a to jednoznačně řadí PepaTeam mezi nejúspěšnější kluby.

Velmi zvědavý budu na premierový start našeho nováčka Jirky Dintera a jeho zarputilost a touha podávat vždy stoprocentní výkony mí dávají téměř jistotu, že kopcovité trati má šanci na velmi dobrý výsledek. Ten se dá očekávat i od zkušeného a kobeřické trati znalého Jardy Vernarského. Moje maličkost do Kobeřic jede hlavně otestovat stav své výkonnosti, ikdyž vzhledem k nepříliš ideální zimní přípravě půjdu spíš na jistotu a pro radost. Jak jsem již zmínil, doufám, že moje doba teprve příjde...

Kromě lidiček, v kolonce klubové příslušnosti si píšících PT s námi dorazí i můj aktuální treninkový parťák Filip Landsberger, pro něhož to bude v náročném profilu jistě výborná součást přípravy pro plánovaný start na Kysuckém maratonu a můj tajný tip je, že by mohl potrápit i nabitého Paparazziho.

Nechme se překvapit.

1 komentář:

  1. Radimova klasická provokace, kdy jsem si myslel, že to půjdu treningově. No nic život je boj:-)
    Jirka

    OdpovědětVymazat