středa 31. července 2013

Trenink no.2

Včera jsme ke společnému treninku, tentokrát na trase dožinkáč-výzkumák-cyklobar-nádraží Dobrá a zpět, vyrazili v 6 lidech a bruslařským doprovodem Lily a Rostíka.

Tropické počasí minulých dní polevilo a tak jsme si mohli zvoleného tempa uživat za téměř ideálních běžeckých podmínek. Asi nejvážněji jsem to pojal já s Markem (mimochodem jeho výkonnost je pro mě naprosto příjemným šokem) a s distancí kolem 8,8km jsme se poprali v čase 36:24 a 36:56. Znatelně volněji,ale o to víc na pohodu, se ztrátou kolem 10-ti minut do cíle dorazila dvojice Roman Řeha a Evka Kopcová. Pro Romana, který na trenink doběhl až Lískovce to mohla být i generálka na blížící se start maratonu v Helsinkách. Držíme palce !!! Coby třetí skupinka na dožinkový ovál současně dorazil v minulém týdnu osobákem namotivovaný Robert a po zranění se do formy dostávající Terka.

Můžu říct,že jsem se prohnal jako při závodě, za což jsem na jednu stranu rád, ale určitě to není podmínkou těchto společných výběhů. Snad si to ostatni užili stejně a já se budu těšit na příští týden a jsem zvědavém počasí a sestavě vyrazíme...

Výsledky:
8,8KM

Radim Lipták                                   36:24
Marek Moškoř                                  36:56
Eva Kopcová                                    47:21
Roman Řeha                                     47:21
Terka Samiecová                               49:02
Robert Husánik                                  49:02

....v doprovodu bruslařů Rostíka Trávnička a Lidky Trávničkové, která když nás na úseku mezi výzkumákem a cyklobarem předjížděla, tak  muselapřekročit maximální povolenou rychlost pro jízdu v obci přinejmenším o 20km...Takže bacha Liduš, ale jelo ti to náramně...:) Hold mistyně republiky se nezapře....

1 komentář:

  1. ..jen par bodu, hodinky jsem konecne premluvil, at na me nepraskaji, ze jsem na pokraji srdecniho selhani :) , tento beh byl spis regeneracni nez zavodni, ale priste se chci aspon vzdalene drzet prvni skupiny! ( snad nepobezime los extremos :) ) , vlozky do bot jsem uz preventivne vyndal , boty jsou o 10g lehci! Bohuzel jsem slysel jen velmi vzdalene plany ohledne Helsinek, budu rad za podrobnejsi info od pripravy, prepravy az po dobehnuti do cile :) .

    OdpovědětVymazat