pondělí 16. září 2013

Zlatý podzim 2013

Je dobrým zvykem začínat reporty ze závodů tím, jaké bylo počasí. Den předem pršelo, další den hlásili silnější déšť, ale tato předpověď nevyšla. Nicméně řekla bych, že odlákala spoustu mé konkurence. Závody proběhly za takového komorního počtu, za Pepa team: Lída Šokalová, Lila Trávníčková, Dan Šindelek, Rosťa Trávníček, Jarda Vernarský, Mirek Lysek, Franta Holec, Vladan Pecha, Tereza Samiecová, z frýdečáků pak Helča Benčová, Klára Maštalířová, Marek Moškoř a Honza Šrubař.
 Děcka, občas už spolu všichni tak kamarádíme, že ztrácím přehled kdo je v týmu, bo všichni milí a usměvaví lidé jsou naši, no ni?

Pepa team opět nelítostně drtil soupeře, takže nebudu napínat, zde výsledky:
Kluci: 1.Vladan Šindelek,2. náš Dan Šindelek,3.Rosťa Trávníček, holky nad 40 let 1. Liduška Šokalová, 2. Klárka Maštalířová, holky do 39 let 3. místo Tereza Samiecová













Teď nějaký menší subjektivní report :-D. Ještě než jsem nastoupila, tak mě už druhý den bolely nohy z posilovacího tréninku. Počasí mi přišlo super, dala jsem pár rovinek s Trávníčkovími. Nálada dobrá, i díky slečně mimovi-která byla na závodech coby zpestření a rozptýlení závodníků.
Pak jsme vyrazili. Už předem jsme za navigace Míry Lyska trasu projeli, ukázal nám největší krpály, kudy poběžíme. Takže jsme věděli do čeho jdeme a kopce mě nepřekvapili. Kdo mě však překvapoval byla Lila Trávníčková, která mě vždy v kopci pěkně rychle předběhla, ještě že tam byly seběhy, to jsem pak ztrátu opět smazala.
Mělo se jednat o kratší trasu pod 10 km, tak jsem si v duchu přála čas pod 50, s tím, že jsem 14 dní něběhala (kromě pepa tréninku, tedy cca.8km) a že si alespoň zaběhám.
Přiznám se, že jsem hodně myslela na Scotta Jurka :-D, ne coby na chlapa, ale prostě taková idea celé knihy Jez a běhej, protože v tomto závodě jsem měla krizi snad od začátku do konce. Trasa se mi líbila, ale prostě pro mě to byl boj sama se sebou, v hlavě mě stále znělo: tak se na chvíli zastav, vydechni...no nezastavila jsem. A tím jsem si vykoledovala to třetí místo. Málem jsem však o něj přišla kvůli mp3, co jsem měla v uších, a přes hudbu jsem neslyšela, že se mě Lila snaží do cíle přesprintovat.
No za tu mojí blbost vypustit konec, nevnímat okolí a následný odjezd před vyhlášením mého umístění, by si to třetí místo vlastně i zasloužila :-D.

5 komentářů:

  1. Do Vratimova jsem jel plný očekávání, některá z nich se naplnila, jiná nikoliv. Především jsem očekával, že to bude pohodová akce se spoustou bezva lidiček - a to se naplnilo. Dále pak jsem očekával, že si v závodě vyzkouším, jak se běhá v dešti - a to se naštěstí nenaplnilo. Mé očekávání, že si zazávodím aspoň tak jako v Palkovicích, se také nenaplnilo - konkurence prostě nepřijela. Očekával jsem, že při vyhlašování vítěze své kategorie uslyším své jméno, což se naplnilo. Nicméně se také naplnilo mé očekávání, že při vyhlašování vítěze své kategorie neuślyším své příjmení. No a nakonec jsem s obavou očekával, že jako občerstvení bude párek/klobása, což se nenaplnilo - byla výborná zelňačka.
    Co říct k závodu samotnému? Tak nejprve šla přede mne Terka (stěžovala si, jak rychle všichni vystartovali), pak Lída (neříkala nic), potom Franta (snažil jsem se s ním držet krok, ale nešlo to) a nakonec se na mě dotáhla Klára, se kterou jsme běželi až do ... (místní část Zadky), ale ve výběhu do konce mi pak snadno utekla. V kopci mě pak ještě dohnal kopřivnický Navara - naděje, že ho uvisím, zhasla rychle, a naděje, že ho seběhnu zhasla posléze rovněž. Nicméně s dosaženým časem s průměrným tempem 5:20 min/km jsem byl spokojený, nikde jsem nepřepálil a nikde jsem se neflákal. Už se těším, až si to znovu zaběhnu za rok!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pěkné a vtipné Vladanku

      ne, že bych si stěžovala :-D, spíš jsem to komentovala, určitě není uvážené snažit se uviset první kilometr kolem 4:20...chtěla jsem Tě ujistit, že my dva a ti za námi běžíme vhodným tempem :-D

      Vymazat
    2. Na přepalování tempa jsem náhodou taky expert ... Úplně nejlíp se mi to podařilo, když se běžela trojka na dráze a já jsem vybíhal z vnější dráhy a do první dráhy jsem seběhnul někde v první třetině startovního pole a bylo mi blbé zpomalovat a nechat ostatní, aby mě hned obíhali - tak jsem napálil první dvoustovku za 40 sekund a pak už jsem samozřejmě začal umírat ... ;-)

      Vymazat
  2. paradni a trefne komenty obou ucastniku :) , Terka tak trochu bezici, spici, presto rychla! Lida si na tebe urcite brousi drapky, to bude "fight" .

    Vladan naplnen, nenaplnen, (az jsem se v tom ztratil :) ) , presto spokojen. Ja za sebe muzu rict jen to, ze se hooodne tesim na podobne klani, kde nas bude opet poradna banda. Diky obema za zhodnoceni, jeste by se tu mohl Radim vyzpovidat z Goralskeho maratonu, podle toho, co jsem dnes slysel, to byl urcite zajimavy zavod, na ktery se hned tak nezapomene!!! Tak Rado, ostrouhej tuzku a pust se do toho :-) .

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat