pátek 15. srpna 2014

Běh Oborou 2014

Ve středu 13.7. jsem se poprvé účastnila Běhu Oborou. Běží se trasa Mniší-Hukvaldská obora, kterou mám téměř za domem, ale ostuda je, že jsem si tam ještě nebyla, ani tréninkově, zaběhat :-).
Bylo mi naznačeno, že je to celkem zvlněná trasa, no a byla. Desetikilometrový závod. Převýšení bylo menší než běhám v tréninku (jak je to možné?- nechápala jsem), ale v závodě jsem tedy měla pocit, že je to stále do kopce, chvíli z kopce a opět do kopce a že ty rovinky jsou vlastně taky do kopce. Pocitově jediné "z kopce" mi to přišlo až na konci závodu.
Jako správný výmluvář, proč nebyl lepší čas, uvedu že jsem už třetí den měla celkem silný kašel a trochu teplotu, takže jsem se na závod přišla vypotit-což se nakonec povedlo.
Přiznám se, že jsem i dvakrát přešla do kroku-tudíž, mé milé soupeřky, formu stále nemám a asi tento rok už mít nebudu, tak snad se zastaví na návštěvu příští rok ;-).
Závod byl velice komorní, díky čemuž se mi podařilo obsadit třetí místo. Příští rok se ráda zúčastním, i když mi momentálně přišla trasa celkem náročná a bolelo to.

Žádný jiný Pepa Teamák se nedostavil, z čehož jsem byla velice smutná!!! Styďte se!



Žádné komentáře:

Okomentovat